Jak jsou naši zákazníci spokojeni?

Průzkum spokojenosti zákazníků je dobrým nástrojem k identifikaci silných stránek a oblastí, kde je potřeba se zlepšit. Je to jeden z nejefektivnějších způsobů, jak zjistit, jaký mají zákazníci názor na naši společnost a služby. Navíc tak získáme lepší přehled o tom, co od nás naši zákazníci očekávají. Z tohoto důvodu jsme nedávno tento průzkum spokojenosti zákazníků provedli.



Jsme hrdí nejen na vysokou míru odpovědí na náš dotazník, ale také na průměrnou známku hodnocení: 8,7! Byli jsme jmenováni vítězem ocenění Customer Experience Award 2023 v kategorii Velkoobchod. Tyto výsledky nás ještě více motivují k dalšímu zkvalitňování a rozšiřování našich služeb.


Zajímají vás naše služby a co pro vás můžeme udělat? Kontaktujte nás >>

Potřebujete technické poradenství?

Všichni naši odborníci mají technické vzdělání. Rádi vám pomohou, pokud máte nějaké dotazy nebo požadujete nezávaznou technickou radu.

Heyman Kontakt

Služby zákazníkům

+420 533 555 200

info@heyman.cz